UAINFO ВСЯ ПРАВДА ИЗ БЛОГОСФЕРЫ

MENU

 Кто есть Х#@ЛО в Украине?

 Аналитика

 Блоголента

 ТОП рейтинг блогов

Имя Динамика Баллы
1 Мустафа Найем  0 74987
2 Олег Скрыпка  50 39891
3 Олег Тягнибок  -142 38706
4 Оксана Забужко  33 19903
5 Сергей Жадан  136 19791
6 Мария Бурмака  0 16901
7 Вахтанг Кипиани  0 15603
8 Александр Аронець  0 14552
9 Виталий Портников  -2 13052
10 Джамала  -64 12350

 Фото

 Самое популярное

Дорогие друзья!

Вы можете оказать финансовую помощь редакции интернет-портала, перечислив денежные средства по следующим реквизитам:

Получатель: ОО «ИНСТИТУТ СВОБОДЫ СЛОВА»
Р/с 26001349746 в АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Код ЗКПО 37825685
МФО 380805
Назначение платежа: Безвозвратная финансовая помощь.

 Акценты

 Цензор. Нет

 Блогожабы

  • Такое телевидение
  • Россия опять что-то запретила
  • Эволюция по-новоросски
  • Кличко очевидность
  • Тренд парламентских выборов 2014
Инфографика

 Видео

 Самое обсуждаемое

  Архив новостей

«    Октябрь 2014    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Вся правда из блогосферы » Новости блогосферы » Непрофесіоналізм, брехня і провокація. Телеканал 112 — обличчя його власника

Непрофесіоналізм, брехня і провокація. Телеканал 112 — обличчя його власника

   

 

 

Будь-який проект, бізнес чи справа — є обличчям її власника. Поведінка і методи хазяїна обумовлюють те ж саме і у працівників. Характеристикою роботи журналістів телеканалу «112 Україна» сміливо можна назвати такі якості: непрофесіоналізм, брехня і провокація. Отже і власник має ті ж вади. Про нього ми поговоримо в кінці, а зараз декілька штрихів з роботи телеканалу, що перебуває в ефірі лише 43 дні, та лайна напродукував на багато років уперед.

Гарячим прикладом роботи 112-го є вчорашній інцидент з журналістом згаданого каналу Андрієм Дрофою, який закатав істерику в Штабі національного спротиву (розміщається в Будинку профспілок). Полюючи на Євромайдані за «смаженими» фактами, Дрофа побачив, як охорона затримала п'янючого чоловіка. В неадекватному стані той зривав прапори з Йолки. Потім пустився навтьоки, але був затриманий і доправлений у Штаб для подальшої передачі його правоохоронцям. Дрофа вів пряму трансляцію, знімав на планшет процес доправлення (швидше занесення, бо молодик не тримався на ногах), а далі, коли події перемістилися у Будинок профспілок, влаштував шоу, що називається, в прямому ефірі.

Журналіст явно шукав сенсації і робив усе, щоб наробити якомога більше галасу. Очевидно, через те, що тривав прямий ефір, а це можливість і засвітитися, і розрекламувати свій канал, і показати негатив про Євромайдан. Та не так сталося, як гадалося. Збоку це виглядало так: невідома особа з планшетом забігає до Будинку профспілок, знімає, почала кричати та порушувати усталений порядок.

 

 

Дивним видається в цій історії той факт, чому так швидко відреагувало МВС на інцидент з Дрофою. Чомусь у випадку з побиттям Сніцарчук та Соделем міліціанти діяли не так швидко, попри те, що були на місті подій. Та й з побиттям Чорновол справа просувається не надто швидко. А тут одразу прибули слідчі, Дрофа вал'яжно розповів про інцидент в тих фарбах, в яких він бачив. Записали на відео і ввечері того самого дня його вже можна було переглянути. Також розпочате кримінальне провадження за ст. 171 КК України «Перешкоджання законній професійній діяльності журналістів».

Журналісти телеканалу 112 й раніше влаштовували провокації, які супроводжувалися брехнею. Народний депутат Віктор Чумак 29 грудня минулого року розповів, як це робилося щодо нього:


«Дуже гірко втрачати людей, яких ти вважав пристойними, порядними та професійними. Сьогодні я втратив таку людину. Її ім`я Світлана Орловська. Була ведучою на Ері, Першому національному, зараз працює на 112 му. Але все по черзі. Мене запросили на канал щоб «поговорити про поточну ситуацію та поздоровити людей зі святами». З такими настроями я і їхав, а попав на чистюсеньку провокацію, яку відпрацьовує МВС, щодо причетності опозиціонерів до побиття Тетяни Чорновіл. Після виступу міліцейського Чін - Чіна, вони спровокували сьогодні пікет біля будинку Віталія Кличка і оперативно зняв цей «громадський вчинок» тільки канал 112, який, щоб ви знали, через підставних осіб належить Сім‘ї. Тролінг і мій в прямому ефірі і Віталія ранком в сюжеті відбувався в жорсткий формі. Навіть фрази ведучої та провокатора з сюжету були однакові. Ось так. Я їм сказав, що думаю про це, канал, та їх журналістську гідність та пішов з ефіру».

 

 

Світлана Орловська

 

На брехні 112-го підловив і опозиційний депутат Володимир Ар'єв. Історія стосувалася співробітниці гуманітарного фонду «Глобальна служба допомоги» Лідії Бєлашової, в якої ніби відібрали гроші, зібрані на Євромайдані для лікування хворої дівчини.

Крім того Ар'єв переконаний, що канал належить Віталію Захарченку. Про цей же факт говорять різні джерела, в тому числі стверджує і депутат Микола Княжицький. Отже ми дійшли до власника телеканала. Його приписують нині діючому очільнику МВС  Віталію Захарченку.

І виникає логічне запитання - хіба може «112 Україна» бути професійним, небрехливим та непровокативним, якщо його власник не раз демонстрував:


НЕПРОФЕСІЙНІСТЬ. Розгін мирної демонстрації 30 листопада, після чого не могли знайти того, хто віддавав наказ на побиття. Робота працівників ДАІ взагалі, та зокрема те, що  до власників автомобілів, за їх місцем проживання почали масово навідуватися працівники ДАІ, тероризувати їх по телефону, вручати їм повістки та запрошувати в ДАІ та чинити інший психологічний тиск.

БРЕХНЮ. З трибуни Верховної Ради у своєму звіті щодо подій 18 травня Захарченко заявив, що БРДМ привезла опозиція. В Інтернеті є фото, які спростовують це і де чітко видно, що БРДМ супроводжує автомобіль ДАІ.

 

 

ПРОВОКАЦІЯ. Найяскравіший і найдраматичніший приклад — події 1 грудня на Банковій.

 

 

Ярослав СОБАЧНИК ya-sobachnik


ЗАХАРЧЕНКО ВИТАЛИЙ ЮРЬЕВИЧ. ДОСЬЕ


Другие новости по теме:
Имя: *
E-Mail:
Комментарий:
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Введите два слова, показанных на изображении: *

Боб БрайтонЦитата
30 июня 2014 09:17

Антон Середа 30 червня в новинах о 09.00 сказав таке, що, начеб-то події на Донбасі відбуваються у світлі змін у Світі. Таким чином натякаючи про нормальність таких подій, так як вони вібуваються скрізь у Світі. Це - ЩО ? А Кужеев обурюється: " Надайте факти!" Ось Вам факти. Заходь читай та перевіряй

Боб БрайтонЦитата
29 июня 2014 23:57

"Беркут розстрілював" замість "беркутів розстрілювали"

Боб БрайтонЦитата
29 июня 2014 19:43

На перший погляд канал як канал. Начеб-то демократичний. Але достатньо проаналізувати ту інформацію, що вони надають ловиш себе на думці: "Щось не так". А потім починаєш розуміти, що тебе розводять, як кошеня. Надають не достовірну інформацію, некоректні визначення щодо ситуації на ДОНБАСІ. Наприклад нав’язують порівняння подій на МАЙДАНІ, в Києві, з подіями на ДОНБАСІ. Для ДНР і ЛНР вживають визначення як для офіційно і законно визнаних республік. Терористів називають ополченцями. Ватажків незаконних збройних формувань, терористів, як законно призначених на посади осіб. Людина, яка взяла в руки зброю взяла її з метою вбивати інших людей, є злочинець і підлягає роззброєнню, арешту та судовому переслідуванню. Натомість вони порівнюють терористів з неозброєними протестуючими на МАЙДАНІ, яких БЕРКУТІВ розстрілювали як у ЗАЙЧИКІВ у ТИРУ. Перекручують інформацію, невірно застосовують законодавство, а де не можна то змовчують законні визначення і трактування. Навмисно не застосовують законну аргументацію для спростування невірних трактувань глядачів чим надають професійну підтримку невірним трактуванням глядачів переконуючи в цій брехні інших глядачів. Хочу назвати імена журналістів, які допускають інформаційний тероризм це: ПАВЛО КУЖЕЄВ, ТЕТЯНА ГОНЧАРОВА, СВІТЛАНА ОРЛОВСЬКА, ОКСАНА ГРЕЧКО, ВОЛОДИМИР ПОЛУЄВ. Хижий оскал дезінформаторів каналу 112 Україна веде інформаційну, загарбницьку війну проти УКРАЇНИ. Замість того щоб надавати людям правдиву інформацію та юридично грамотну кваліфікацію подій вони навмисно або не професійно сіють РОЗБРАТ в українському суспільстві. Всі критичні зауваження на сайті цього каналу видаляють, ліквідують реєстраційні АКАУНТИ. На каналі проводиться активна ЦЕНЗУРА.

Боб БрайтонЦитата
29 июня 2014 19:27

На перший погляд канал як канал. Начеб-то демократичний. Але достатньо проаналізувати ту інформацію, що вони надають ловиш себе на думці: "Щось не так". А потім починаєш розуміти, що тебе розводять як кошеня. Надають не достовірну інформацію, некорректні визначення щодо ситуації на ДОНБАСІ. Наприклад навязують порівняння подій на МАЙДАНІ в Києві з подіями на ДОНБАСІ. Для ДНР і ЛНР вживають визначення як для офіційно і законно визнаних республік. Терористів називають ополченцями. Ватажків незаконних збройних формувань террористів як законно призначених на посади осіб. Людина, яка взяла в руки зброю взяла її з метою вбивати інших людей, що ми і бачимо. Перекручують інформацію, невірно застосовують законодавство, а де не мона то змовчують. Навмисно не застосовують аргументацію для спростування невірних трактувань глядачів чим надають професійну підтримку невірним трактуванням глядачів переконуючи в цій брехні інших. Хочу назвати імена журналістів, які допускають інформаційний тероризм це : ПАВЛО КУЖЕЄВ, ТЕТЯНА ГОНЧАРОВА, СВІТЛАНА ОРЛОВСЬКА, ОКСАНА ГРЕЧКО, ВОЛОДИМИР ПОЛУЄВ. Хижий оскал дезінформції каналу 112 Україна веде інформаційну загарбницьку війну проти УКРАЇНИ. Всі критичні зауваження на сайті цього каналу видаляють, ліквідують реєстраційні АКАУНТИ. На каналі проводиться активна ЦЕНЗУРА.

РоманЦитата
27 мая 2014 23:55

112.ua это даже не тонкая, а открытая пропаганда России и сепаратизма. Вы почитайте отзывы ко всем новостям, это бред какой-то, одни российские троли. Я попробовал вступить с этими писаками в полемику так меня забанили, а их нет, так и пишут всякую гадость про Украину. Обидно и очень злит что у нас есть такой канал.

ТатьянаЦитата
27 мая 2014 22:34

Только дураку и нашему СБУ не видно, что этот канал - это очень тонкая пропаганда России. Кто-то вливает в него кучу денег. У них нет рекламы, как они выживают?! На канал приглашаются особи, с которыми порядочный человек не только общаться, но даже рядом не сядет. Из России приглашают ярых русских националистов.
Бондаренко Елена (регионалка)смеялась, когда убивали ребят на майдане, но слезы льет о русских террористах!
Шевченко нас учит мирно жить при этом забывает о зачистках в Чечне. Дмитро Кужеев, может на этом канале Вам платят значительно больше, но опускаться до ведения передач на этом канале...лучше на сухарях сидеть!

ЕгорЦитата
14 января 2014 00:18

Друзья, я желаю этому каналу устоять против всего этого дерьма!) гнусная статья! Нам нужен подобный канал на телевидение, верю в его объективность! Раздули из мухи слона! Как по мне новости у них всех направлений: говорят о политике как есть, говорят о трагедиях и радостных событиях других стран, говорят о культуре, о музыке! Гости у них разнообразнейшие! Есть конечно лажи из-за прямого эфира, но этого не миновать наверное) ребята! Остепенитесь! Посмотрите канал один день и все ж понятно станет! Они же как на ладони у нас! Они такие как есть! В прямом эфире сильно ж не поиграешь! Тупо валят новость за новостью не пытаясь залезть в наш разум и манипулировать нами! 112 - молодцы!!!!!!!!!

13 января 2014 17:29

екпресо тв не кращий!!!

ВалерийЦитата
13 января 2014 14:47

Я вообще такого канала не видел. А на счет поведения журналиста. Из того, что записано на его планшет нчего плохого е вижу. Вел он себя не хуже и не лучше, чем правильные журналисты.

Андрій КоЦитата
13 января 2014 01:15

Точно мусорський канал,по замашкам видно.

СергейЦитата
12 января 2014 23:42

Это же надо насколько сайт врет и обманывают граждан. Речь идет о том, что в зале избивали человек. Били и Дрофа пытался спасти человека которого реально били. А пресс секретарь который знал что человека бьют в 5 метрах ничего об этом не говорил. И здесь скрывают это избиение. По пути его били и потом били в комнате. Когда Дрофа пытался войти в эту комнату его не пускали. Вот и весь конфликт. Человека избили, одевали наручники и били. Пан Роман обещал отдать милиции нарушителя, а избив его отпустили. Этого человека нашли и он все расскажет. Что касается лжи о канале Захарченко - найдите того кто эту ложь говорит и спросите почему и какие доказательства. На этом все закончится. Проблема в том, что канал говорит правду обо всем и кое кому эта правда не нравится. И с фонда девушки у которых охрана Майдана украла деньги настоящие их снимал даже громадьске. Тв. Так что врать нехорошо сайт. Заметьте у этого Ярослава Собачника нет других произведений, кроме этого опуса лжи.

художникЦитата
11 января 2014 16:32

Долго же вы все думали.Пока вас не подловили на самосуде и беспределе - журналистов этого канала чуть не на руках носили по майдану,сам видел.Ключевые слова этой статьи - " можливість засвітитися,...показати негатив на Євромайдані" А вы что себе думали,когда обосрали центр столицы так,что еще неизвестно,когда ваше говно оттуда выветрится? Это порядок? Беспросветная чернь,возомнившая себя хозяевами,сползлась из всяких Мухосрансков и гадит на голову киевлянам. В Европе вас бы уже давно снесли водометами и экскаваторами,патронов бы даже пожалели.А вы требуете от журналистов только позитива про свое сборище.Так чем вы отличаетесь от пока еще действующей власти?

ЛисаЦитата
11 января 2014 14:56

А как можно воспринимать этот канал, если с первых дней туда приходят неадекваты,ненавидящие ЕС,а оформление студии - сплошные флаги Евросоюза? Цинизм в высшей степени. Европейцы обратите внимание, какая циничная власть в Украине.

ЛисаЦитата
11 января 2014 14:44

А как можно ждать нормы от этого доморощенного убийцы в форме министра, который столько зверства каждый день воплощает в жизнь страны ради своего хозяина, на котором лежит вся ответственность за все, что происходит в Украине. Такое усердие в своей безнаказанности вызывает противодействие у любого нормального гражданина нормальной страны. ОГП обосновалось во всех силовых структурах и во всей бандовласти.

Надежда ЧерниговЦитата
11 января 2014 01:15

Про канал все поняла сразу в первыфй его выход в эфир. Действительно НЕПРОФЕССИОНАЛИЗМ и ЗААНГАЖИРОВАННОСТЬ так и перли ....Сначала подумала, что новый канал Курченко, но канал скорее действительно принадлежит захарченку(уж много милиционеров там толклись с Царевым). Ничего удивительного, у нас силовые министры владеют не только мраморными карьерами , а и срествами массовой информации )))

Надежда ЧерниговЦитата
11 января 2014 01:11

Извиняюсь , не права....Скорее действительно принадлежит захарченку. Ничего удивительного, у нас силовые министры владеют не только мраморными карьерами , а и срествами массовой информации )))

Надежда ЧерниговЦитата
11 января 2014 00:58

Про этот канал все поняла сразу по первому их выходу в эфир. Канал явно ангажирован властью (семьей) через Харьковского Курченко

УкраинецЦитата
10 января 2014 23:35

На Украине все СМИ брешут, никому нельзя верить, а оппозиционные вообще самые брехучие.

канал 112 украина-Цитата
10 января 2014 21:42

вонючий дешевый брехливый гнилой-МРАЗЬ Работнички-зловонные брехливые тупые циничные бездарные журнашлюхи Не вылезли вам еще зенки от стыда-ублюдки 112?