MENU

Редакція "Схем" висловила власну позицію щодо розслідування "Оманлива відпустка"

1016 0

13 лютого "Схеми" опублікували матеріал "Оманлива відпустка" про невідомі раніше деталі, пов’язані з січневою поїздкою Володимира Зеленського до Оману.

Після чого в Офісі президента заявили, що інформація у ньому "цілком і повністю не відповідає дійсності", що в сюжеті "все від початку до кінця неправда".

Заявили, що будуть позиватися до суду на редакцію, пише Радіо Свобода..

"Ми чекаємо на цей документ. Можливо, з позову ми зрозуміємо, що конкретно з озвученого в сюжеті, на думку ОП, є неправдою? Що Зеленський був в Омані? Що він повертався чартерним бортом 9H-VJN? Що саме цим бортом туди напередодні прилетів Патрушев із Москви? Що в Омані із Зеленським був Андрій Єрмак?", – пишуть журналісти.

Якщо ж у ОП хочуть спростувати зустріч Патрушева та Зеленського – то, по-перше, у матеріалі немає тверджень про те, що така зустріч відбулася. По-друге, позиція Офісу президента була повною мірою представлена у сюжеті.

Більше того, від початку у всій історії з Оманом саме Офіс президента не договорював, приховував та навіть, свідомо чи ні, дезінформував суспільство.

Читайте також: Оманливе розслідування? Замість журналістики факту маємо журналістику віри

То відпустка, то робочий візит, якщо відпустка – навіщо у ній Єрмак, якщо відрядження – чому таємне, "Зеленський терміново вилітає" – а вилітає тільки через 10 годин і так далі.

Навіть така, здавалось би, дрібниця як президентський штандарт на Банковій, який був піднятий. Що мало сигналізувати громадянам про присутність глави держави в межах країни. Хоча він був за кордоном.

Цілком логічно, що в журналістів залишалася низка запитань, на які досі немає відповіді.

"Тепер у своєму матеріалі ми навели невідомі раніше факти, які точно потребують публічних пояснень – про те, що в Оман прилетів секретар Радбезу РФ Микола Патрушев саме тоді, коли там був Володимир Зеленський, і саме тим літаком, яким президент був доправлений в Україну. Хіба це не суспільно важлива інформація?",  – цікавляться у редакції.

Замість того, щоб відповісти на запитання, які досі залишаються без відповіді, і прояснити досі незрозумілі моменти – Андрій Єрмак та Офіс президента у своїх заявах вдаються до дискредитації редакції та погрожують судом журналістам, які намагаються пролити світло на всю цю історію.

Читайте також: У Зеленського й Ко презумпція провини у справі Оману – Фурса

Також через вихід нашого матеріалу Офіс президента дозволив собі зробити публічний сигнал-застереження Суспільному мовнику, що важко тлумачити інакше, аніж тиск та втручання в редакційні справи.

Держава справді фінансує Суспільного мовника. Держава – тобто громадяни України, а не конкретний президент, Кабмін чи Верховна Рада. І тому, коли конкретному президенту, міністру чи депутату не подобається, що транслює Суспільний мовник, це не означає, що він має право на нього публічно тиснути.

 

Підписуйся на сторінки UAINFO у FacebookTwitter і YouTube

Радіо Свобода


Повідомити про помилку - Виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl + Enter

Сподобався матеріал? Сміливо поділися
ним в соцмережах через ці кнопки

Інші новини по темі



Правила коментування ! »  
Комментарии для сайта Cackle

Новини