MENU

Литва заборонила на своїй території пропагандистський телеканал RT

157 1

Литва заборонила на своїй території пропагандистський телеканал RT

Литва зняла з ефіру російський телеканал RT, пославшись на зв'язок між каналом і керівником ЗМІ в Росії Дмитром Кисельовим. Рішення Вільнюса з'явилося після того, як минулого тижня Латвія теж заборонила на своїй території RT.

Як нагадує Reuters, у регулятор у Ризі визнав російський телеканал "пропагандою" й теж підтвердив, що його контролює Кисельов. Останній керує державним медіа-холдингом "Россия Сегодня".

Читайте також: В Росії почали масово затримувати журналістів найвідоміших видань

"RT під контролем Кисельова, який під санкціями ЄС через його вагому роль у поширенні російської пропаганди на підтримку анексії Криму в 2014 році, а також воєнної активності Росії на Сході й південному сході України зараз", - пояснив литовський регулятор телеефіру в заяві.

Заборона стосується 5 телеканалів, які входять до групи RT. Окрім однойменного каналу новин тепер з литовського ефіру також зникнуть RT HD, RT Spanish, RT Documentary й RT Documentary HD.

 

Читайте також: Что известно о деле украинского футболиста, которого РФ обвинила в шпионаже?

У литовському відомстві пояснили, що російский телеканал "поширює контент, вигідний Кремлю" і що рішення було ухвалене за порадою міністерства закордонних справ Литви.

Прес-секретар посольства Росії заперечив, що Кисельов контролює RT.

"Ми розглядаємо це недружнє рішення влади Литви як черговий крок у боротьбі проти альтернативної точки зору й свободи преси", - сказали в посольстві.

Підписуйся на сторінки UAINFO у FacebookTwitter і YouTube

UAINFO


Повідомити про помилку - Виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl + Enter

Сподобався матеріал? Сміливо поділися
ним в соцмережах через ці кнопки

Інші новини по темі



Правила коментування ! »  
Комментарии для сайта Cackle

Новини