MENU

Ведучого телеканалу "Дождь" звільнили після його слів про допомогу мобілізованим окупантам

530 0

Ведучого телеканалу "Дождь" звільнили після його слів про допомогу мобілізованим окупантам

Ведучого телеканалу “Дождь” Олексія Коростельова звільнили після його фрази про допомогу мобілізованим російським окупантам.

Про це пише російський телеграм-канал SOTA, повідомляє ТСН, інформує UAINFO.org.

Так, після слів журналіста про те, що редакція намагається допомагати російським військовим, зокрема, з оснащенням, головний редактор начебто прийняв рішення про звільнення телеведучого.

Дружина головного редактора Тихона Дзядко назвала це рішення “складним”.

Зазначимо, що телеканал “Дождь”, який сам ідентифікує себе як опозиційний, працює з Латвії, куди редакція була змушена переїхати через утиски своєї діяльності.

Підписуйся на сторінки UAINFO FacebookTelegramTwitterYouTube

ТСН


Повідомити про помилку - Виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl + Enter

Сподобався матеріал? Сміливо поділися
ним в соцмережах через ці кнопки

Інші новини по темі


Правила коментування ! »  
Комментарии для сайта Cackle

Новини