Чому не варто дивитися "Форсаж Х"
У 2013 році в автокатастрофі трагічно загинув відомий голлівудський актор Пол Вокер, який був головною зіркою шалено популярної автомобільної саги «Форсаж». В це було дуже важко повірити, бо ж у «Форсажі» тачки літали на шалених швидкостях, а усі головні герої були начебто безсмертними. Але життя, це не кіно…
Перед трагедією Пол Вокер якраз знімався у сьомій частині франшизи, але свою роботу завершити так і не встиг... Новина про його трагічну загибель приголомшила фанів та його колег.
Та оговтавшись від шоку творці стрічки вирішили звернутися до брата зірки, а також до комп’ютерних технологій, щоб відзняти декілька останніх кадрів. Тож «Форсаж 7» таки вийшов в прокат у 2015 році. Але нині можна констатувати: разом з Полом Вокером франшиза померла. Бо ж саме він був її душею проекту та «гальмом» для безглуздя й маячні, які почали тиражуватися вже в наступних фільмах.
Чесно кажучи 8 та 9 «Форсажі» були абсолютно провальними. Режисери та сценаристи в гонитві за увагою глядачів та звісно грошима перетворили культову сагу на посміховисько. В кожній новій серії вони намагалися перевершити самі себе: трюки мали бути більш шаленими та божевільними. Та замість того ставали смішними та безглуздими. Фільм повністю відірвався від реальності й став видовищною фантастикою з абсолютно дурнющим сценарієм. А коли «Форсаж» покинув один з головних персонажів Дуейн «Скеля» Джонсон, то разом з ним пішла й харизма.
До чого це все? А до того, що не було жодних сподівань на те, що ювілейний десятий «Форсаж» буде не соромно дивитися. Прем’єра нової серії відбулася усього кілька днів тому і вже з перших кадрів стало зрозуміло, що передчуття були абсолютно вірними.
Сценаристи «заплели» сюжет з п’ятою частиною франшизи. Певно, що найкращою. Нагадаю, що тоді в Ріо-де-Жанейро команда Домініка Торетто (Він Дізель) нахабно та ефектно поцупила сейф з грошима у корумпованого бразильського бізнесмена Ернана Рейса. А персонаж Дуейна «Скелі» Джонсона Люк Хоббс пристрелив мафіозі в фіналі. Тож через багато років син Рейса (Джейсон Момоа) вирішив помститися за татуся. Й далі почалося полювання на родину та команду Дома…
Втім сюжет виявився настільки банальним, що його й описувати зовсім не хочеться. Всі персонажі знову стали безсмертними, а законів фізики у «Форсажі» просто не існує. І навіть зайва порція попкорну не допоможе вам під час перегляду цього нудного муві.
І найсумніше те, що буде й 11 серія. Але ось вам спойлер: у самому фіналі з’являється персонаж Дуейна «Скелі» Джонсона із натяком на те, що він знову повернеться у сагу. Невже актор помирився з Віном Дізелем. Чи то сварка зірок була не більше, аніж піар-ходом?
Та повернемося до ювілейної частини франшизи. У стрічку залучили дуже багато суперстарів: Він Дізель, Мішель Родрігес, Тайріз Гібсон, Лудакріс, Джордана Брюстер, Сон Кан, Наталі Еммануель, Джейсон Момоа, Джон Сіна, Скотт Іствуд, Шарліз Терон, Гелен Міррен, Джесон Стейтем, Карді Бі та Брі Ларсон. Просто аж очі сліпить! Але тільки від кількості зірок, а не їхньої майстерної гри.
Дізелю просто було нудно. А Джейсон Момоа здається переплутав «Форсаж» із «Джокером». В Момоа наче вселився дух Хіта Леджера... Але ж це дещо інша франшиза, ні? Брі Ларсон та Джону Сіні взагалі не повідомили, що знімаються вони не в комедії, а в драматичному екшні. Ну до чого в стрічці примітивні жарти? А Джейсоном Стейтемом тільки подражнили, бо ж в кадрі він був лічені хвилини.
Насправді зі зніманнями останнього «Форсажу» з самого початку все йшло не так. Режисером стрічки мав стати Джастін Лін, який зняв кілька попередніх серій. Але через тиждень після початку зйомок Лін залишив посаду режисера через «творчі розбіжності», внаслідок чого виробництво фільму фактично зупинилося. Проте, Лін залишився у проекті в якості продюсера. Пізніше повідомлялося, що він конфліктував з Дізелем. Лін також начебто був засмучений переписуванням свого сценарію, зміною місця зйомок і тим, що один із лиходіїв фільму ще не був обраний. Ну і в результаті розбіжності з Дізелем загострилися настільки, що Лін крикнув: «Цей фільм не вартий мого психічного здоров'я».
Пошук постановника тривав довго. Але врешті було вирішено, що режисерське крісло займе Луї Летер'є. Але подейкували, що Він Дізель продовжував тримати усе під своїм контролем та часто вносив свої корективи в роботу. Саме тому й не дивно, що фільм розчарував.
Ця кінострава вийшла абсолютно неїстівною. Уявіть собі, що на одну пательню ви закинете мармелад, оселедець, картоплю, виноград, солоні огірки, горіхи та морську капусту, запшикаєте все солодкими вершками і почнете смажити. Начебто окремо усі інгредієнти смачні й подекуди корисні, але разом вони створюють абсолютний безлад й ви починаєте підозрювати, що з кухарем щось не так… Так само вийшло із цим кіно.
Насправді «Форсаж» варто було завершити на сьомій частині. Це був би максимально гарний, сентиментальний та сильний фінал. Якщо не пам’ятаєте, обов’язково передивіться. Усе було дуже щиро та чуттєво. Це було справжнє прощання з Полом Вокером та фільмом загалом. Це була крапка.
Але для того, щоб вчасно зупинитися, треба було мати силу волі. Якої у творців саги, як бачимо, немає. Натомість маємо лишень бажання заробити гроші на любові фанів до автомобільної саги. Що ж… Це будні сучасного Голлівуду, який лінується продукувати оригінальне кіно, віддаючи перевагу простому паразитуванню на культових стрічках.
Підписуйся на сторінки UAINFO Facebook, Telegram, Twitter, YouTube
Повідомити про помилку - Виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl + Enter
Сподобався матеріал? Сміливо поділися
ним в соцмережах через ці кнопки