MENU

Zik тепер належить Медведчуку. Журналісти масово звільняються з телеканалу

1488 9

Народний депутат від Опозиційного блоку Тарас Козак, який є власником телеканалів "112 Україна" та NewsOne купив ще й телеканал "Zik". Про це повідомляється на сайті телеканалу "112 Україна" .

"14 червня 2019 року український політик Тарас Козак став новим і одноосібним власником телевізійних мовників телеканалу ZIK – компаній "Міст ТБ" і "ТРК "Нові комунікації". Таким чином, в медіа активі Козака тепер 3 канали: "112 Україна", NewsOne і Zik", – йдеться у повідомленні. 

Читайте також: Що не так із нашими медіа

Майже відразу працівники телеканалу ZIK почали оголошувати, що будуть звільнятись. Зокрема, про це заявила керівниця департаменту виробництва власних програм ZIK Ольга Мовчан.

"За 9 років роботи мене безліч разів перепитували, чи Медведчук купив ZIK. І це завжди було неправдою. Але ось це сталося – Тарас Козак, поплічник кума Путіна, власник ZIKу. Я для себе не бачу жодної можливості продовжувати тут роботу. Дуже не хочеться, щоб на репутації проукраїнського телеканалу медведчуки торували собі шлях до влади. Сумно", – написала вона на своїй сторінці в мережі Facebook. 

Про своє звільнення заявили також інші працівники телеканалу, серед яких Тетяна Вергелес та Вахтанг Кіпіані. 

"Дорогою на презентацію книги "Справа Василя Стуса" дізнався новину, що адвокат Стуса Медведчук купив телеканал, на якому понад 6 років виходила програма Історична правда-ZIK. Ми зробили близько 500 випусків. Як автор і ведучий програми повідомляю, що передача закривається. Медведчук – це ворог моєї країни, вбивця і минулого, і майбутнього", – написав Вахтанг Кіпіані на своїй сторінці в мережі Facebook. 

Читайте також: Чим американська журналістика відрізняється від нашої

До його позиції долучився редактор новин телеканалу ZIK Роман Недзельський: "Офіційно – телеканал ZIK тепер належить Медведчуку.  А я – завтра видаю в ефір останній випуск тижневика "Деталі" і йду шукати роботу. Я багато разів спростовував інформацію про продаж каналу раніше, бо офіційно керував каналом менеджмент Петра Димінського. З цими людьми у мене були домовленості про невтручання в новини і тижневик, і я дякую, що цих домовленостей було дотримано. Ми могли робити новини і підсумкову програму так, як бачила їх редакція". 

Підписуйся на сторінки UAINFO у FacebookTwitter і Telegram

UAINFO


Повідомити про помилку - Виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl + Enter

Сподобався матеріал? Сміливо поділися
ним в соцмережах через ці кнопки

Інші новини по темі



Правила коментування ! »  
Комментарии для сайта Cackle

Новини