Як кіноіндустрія «халтурить» у боротьбі за масового глядача
Правда. Як правда й те, що жанрового розмаїття нема. Зокрема, є авторське кіно переважно, є про любов, і дуже мало гостросюжетних - пригоди, екшен, кримінальні драми тощо. Між тим, найвпливовіше кіно - саме чоловіче.
Ну добре, умовно чоловіче. Бо на кіно про соплі йдуть тільки жінки, а на кіно про те, як наші дають пиздюлів ворогам - і чоловіки, і жінки, і суто жіночі компанії. Тому в боротьбі за глядача ставку треба робити на гостросюжетні драми. Хоча все інше - теж чудово і може існувати поруч, як існує в країнах, де розвинена індустрія.
Просто коли вона є - знімають гостросюжетні фільми, заточені на касу. Коли нема або в зародку - про любов, так просто дешевше.
Повідомити про помилку - Виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl + Enter
Сподобався матеріал? Сміливо поділися
ним в соцмережах через ці кнопки