MENU

Через Азарова телеканал Мураєва оштрафували на 105 тисяч

637 2

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оштрафувала на 105 625,50 гривень телеканал екснардепа Євгенія Мураєва "НАШ" (логотип "Максі-ТВ") через інтерв'ю Миколи Азарова. Про це повідомляє пресслужба Нацради

Також канал зобов'язали протягом місяця привести свою діяльність у відповідність до вимог законодавства.

Читайте також: "Політичні мумії" Жириновський та Азаров поділилися українськими віщуваннями

Йдеться про інтерв'ю експрем'єра-втікача Дмитрові Гордону, в якому є висловлювання, що, на думку регулятора, порушують закони "Про інформацію" і "Про телебачення та радіомовлення".

Нацрада заявила, що Азаров у своїх висловлюваннях про події Революції гідності, анексії Криму та російсько-української війни на Донбасі використовував формулювання, які "є спробою фальсифікувати історичні події, підмінити поняття, які визначені у нормативно-правових актах".

Читайте також: Нацрада позапланово перевірить медведчуківські телеканали

Заяви високопосадовця режиму Януковича визнали такими, що закликають до повалення конституційного ладу, розпалювання ворожнечі, посягання на права та свободи людини.

Регулятор не зафіксував спроб ведучого змінити риторику гостя, а сама передача містила тільки одну точку зору.

За словами представниці каналу, компанія вважає, що не порушувала чинних законів, а слова Азарова є "оціночними судженнями" гостя студії.

Підписуйся на сторінки UAINFO у FacebookTwitter і YouTube

UAINFO


Повідомити про помилку - Виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl + Enter

Сподобався матеріал? Сміливо поділися
ним в соцмережах через ці кнопки

Інші новини по темі



Правила коментування ! »  
Комментарии для сайта Cackle

Новини