MENU

Кремлівський канал Russia Today обійшов заборону на трансляцію в Німеччині через Сербію. Розпочато перевірку

828 1

Російський пропагандистський телеканал RT DE (Russia Today) використав сербську ліцензію, щоб обійти заборону на трансляцію в Німеччині. Канал почав мовлення без дозволу німецького регулятора.

Як повідомляє Radio Slobodna Europa, Німеччина звернулася до російського мовника за поясненнями і починає судовий розгляд, інформує  UAINFO.org.

Ліцензію на кабельне та супутникове мовлення в Сербії RT DE отримав від сербського регулятора 6 грудня. У Німеччині трансляція RT заборонена, але видана Сербією ліцензія дозволила російському державному каналу мовити і на Німеччину.

Читайте также: Даже пропагандисты испугались. О чем говорили и о чем молчали на российском ТВ на этой неделе

Голова сербського регулятора Олівера Зекіч заявила, що RT отримав технічно нейтральну ліцензію на надання медіапослуг через кабельну, супутникову й електронну мережі звʼязку IPTV. Вона стверджує, що ліцензію було видано законно і на підставі Європейської конвенції про транскордонне телебачення.

При цьому один з членів регуляторного органу заявив, що законодавство Сербії недостатньо регулює видачу ліцензій.

Підписуйся на сторінки UAINFO у FacebookTwitter і YouTube

UAINFO


Повідомити про помилку - Виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl + Enter

Сподобався матеріал? Сміливо поділися
ним в соцмережах через ці кнопки

Інші новини по темі


Правила коментування ! »  
Комментарии для сайта Cackle

Новини