MENU

Життя – театр: як ми помиляємося щодо акторів

3874 3

Модерне (доросле, критичне, абстрактне) мислення розвинуте у 15-20% відсотків дорослого населення. Більшість має середньовічне (підліткове, міфічно-догматичне, конкретно-операційне), а решта – античне або архаїчне (дитяче, міфічно-героїчне чи магічне) мислення.

Читайте також: Як покласти край пануванню демократичного феодалізму в Україні

Так от, лише модерне мислення здатне розрізняти актора й роль, яку він грає. Якщо актор грає добру людину, це не означає, що він сам добрий. Якщо актор грає злодія, це не означає, що він сам злодій. Якщо грає роль безстрашного героя – не факт, що сам такий. Якщо грає справедливого й чесного – це роль така, це так задумали сценарист і режисер.

Всі різновиди домодерного мислення актора й роль не розрізняють, а ототожнюють. Дитина щиро вірить, що перед нею Санта-Клаус.

Читайте також: Пекар: Наш основний ресурс модернізації – громадянське суспільство

До чого тут політика, спитаєте ви.

Підписуйся на сторінки UAINFO у FacebookTwitter і Telegram

Валерій ПЕКАР


Повідомити про помилку - Виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl + Enter

Сподобався матеріал? Сміливо поділися
ним в соцмережах через ці кнопки

Інші новини по темі

Правила коментування ! »  
Комментарии для сайта Cackle

Новини